دانلود آهنگ چهل جام بلا راغب
نوشته شده توسط : علی شریعتی

ترانه و شعر مصطفی راغب چهل جام بلا در موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

چهل منزل عزا

چهل زخم کبود

چهل جام بلا

چهل جام بلا

چهل منزل عزا

چهل زخم کلبود

چهل جام بلا

چهل جام بلا

جست و جوی مداحی با موزیک ویدئو

جدا افتادم من از یارانم

خدا آگاه از دل سوزانم

دل سوزانم

من و بغض حیرانی

من و شب‌های طولانی

من و بغض حیرانی

من و شب‌های طوفانی

من و بار گران

من و زخم نهان

در این فصل خزان

در این فصل خزان

چهل منزل عزا

چهل زخم کبود

چهل جام بلا

چهل منزل عزا

چهل زخم کبود

چهل جام بلا

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

بهترین کیفیت آهنگها در سایت موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

چهل منزل عزا

چهل زخم کبود

چهل جام بلا

چهل جام بلا

چهل منزل عزا

چهل زخم کلبود

چهل جام بلا

چهل جام بلا

جدا افتادم من از یارانم

خدا آگاه از دل سوزانم

دل سوزانم

من و بغض حیرانی

من و شب‌های طولانی

من و بغض حیرانی

من و شب‌های طوفانی

من و بار گران

من و زخم نهان

در این فصل خزان

در این فصل خزان

چهل منزل عزا

چهل زخم کبود

چهل جام بلا

چهل منزل عزا

چهل زخم کبود

چهل جام بلا

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

فهرست ترانه های مناسبتی در موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: